תקנון

תקנון אירועים בהיכל התרבות לוד-

הנחות ועדים/גמלאים-

1. הנחת ועד- תינתן בכפוף להסכמים שנחתמו מול ועדי העובדים בשנת הפעילות הנוכחית, יש להתעדכן באופן עצמאי מול הועד.

2. הנחת אזרח ותיק- אזרח וותיק זכאי להנחה מהמחיר המלא ברכישת כרטיסים להצגות של תיאטראות רפרטואריים בלבד (מותנה בהצגת תעודת אזרח ותיק).

מדיניות ביטולים-

1. לאחר ביצוע עסקת הרכישה באתר או בקופות, יישלחו לרוכש לכתובת הדואר האלקטרוני או בהודעת SMS לנייד (בהתאם לפרטים המוזנים) הכרטיסים אותם רכש,כרטיסים אלו ישלחו שוב עד 7 ימי עסקים לפני מועד המופע כתזכורת.

א. אנו שולחים מסרונים עם הכרטיסים הדיגיטליים כתזכורת למופע, איננו מתחייבים לשלוח מסרונים תמיד והאחריות על הנוכחות באולם במועד המופע הינה של הלקוח בלבד.

2. ביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה או הפרה אחרת של תנאי העסקה בהתאם ובכפוף להוראות הבאות:

     א. ביטול עסקה מרגע שבוצעה ועד 48 שעות ממועד המופע בניכוי דמי ביטול של 5% ממחיר הכרטיס או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם.

    ב. כמו כן, לא ניתן לבטל עסקה בטווח של 2 ימי עסקים (48 שעות) לפני מועד המופע ולא ניתן לקבל בגינה החזר כספי כלל, גם אם לא חלפו 2 ימי עסקים מביצוע הרכישה.

   ג. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה.

   ד. אין אפשרות באמצעות האתר להחליף אמצעי תשלום או סוג תשלום לאחר ביצוע ההזמנה כגון, מחיוב אחד לחיוב בקרדיט/מתשלום במזומן לתשלום באשראי וכיוצא באלה- את כל השינויים הנ’ל ניתן לבצע בקופות ההיכל בלבד.

3. ביטול עסקה/שינוי כאמור ניתן לבצע באחת מהדרכים הבאות:

   א. קופות ההיכל בטלפון 073-2085900

   ב. במשלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת: tarbutloD1@gmail.com

   ג. במשלוח הודעת וואטצאפ לטלפון: 073-2085900

   ד. בקופות היכל התרבות לוד בכתובת קפלן 2 לוד חשוב לציין- יינתן מענה אך ורק בימים ובשעות הפעילות - ימים א-ה בין השעות 9:00-16:00 ובדרכים המפורטות לעיל.

4. בהודעת הביטול, יציין הלקוח את שמו המלא, מספר תעודת הזהות שלו ואת שם המופע אותו מעוניין לבטל.

5. לאחר ביטול עסקה שנעשתה כדין, יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי של הסכום ששילם, בתוך 14 ימים ממועד קבלת ההודעה על הביטול בקופות היכל התרבות לוד, בניכוי דמי ביטול כמפורט לעיל.

6. אובדן כרטיס הכניסה לא יזכה את בעליו בהחזר כספי או לחילופין באפשרות כניסה למופע.

7. יודגש למען הסר ספק, כי בקשה לשינוי תאריך המופע ע"י המזמין, תחשב כבקשה לביטול ההזמנה המקורית ופתיחת הזמנה חדשה. ביטול ההזמנה המקורית תעשה רק בהתאם לתנאים שפורטו לעיל.

8. היכל התרבות לוד רשאי לבטל עסקה, כולה או חלקה, בין היתר, במקרים הבאים:

    א. במקרה שנפלה טעות קולמוס בין אם במחיר הכרטיס ובין אם בתיאורו, לא תחייב טעות זאת את בעלת האתר.

    ב. אם חלה טעות בהדפסה ו/או בפרטי הכרטיס ו/או בתנאי המכירה ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים על ידי המשתמש.

   ג. אם ארעה תקלה בתקשורת אשר גרמה לשיבוש כלשהו בביצוע העסקה.

   ד. במקרה של אירוע כוח עליון המונע את המשך המכירה ו/או את המשך ביצוע ההזמנה באתר ו/או את אספקת הכרטיסים.

9. במידה ובוטל המופע שאליו רכש הרוכש כרטיסים מכל סיבה שהיא, רשאי הרוכש לבחור באופציות הבאות:

   א. החזר כספי לאשראי בו בוצעה הרכישה בגובה התשלום ששילם בגין מחיר הכרטיס.

   ב. זיכוי כספי מלא במערכת לביצוע רכישה עתידית.

10. במידה ומועד המופע נדחה למועד אחר, יהא הכרטיס שבידי המחזיק תקף למועד המופע החדש בכפוף להודעה שתימסר לו ע"י בעלת האתר ובהסכמתו של מחזיק הכרטיס. ככל ומחזיק הכרטיס לא יהיה מעוניין במועד החדש,יהיה רשאי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי בגובה התשלום ששילם בגין מחיר הכרטיס או זיכוי כספי מלא במערכת לביצוע רכישה עתידית.

11. ביטול מנוי- ניתן לבטל מנוי עד 14 יום לאחר רכישתו, בתנאי שלא התחיל בפועל מימוש המנוי. ההחזר התבצע בניכוי 5% או 100 ₪, הנמוך מבניהם, באם נרכשו מופעים עד ליום הביטול, תשולם מלוא התמורה, ללא הנחת מנוי.

12. המנוי הינו עונתי - עונת המנויים החל מנובמבר 2023 ועד ספטמבר 2024 ניתן לממש יתרות במנוי עד לתאריך זה.

  * לא תתאפשר העברת יתרות לעונת המנויים הבאה.

13. לא ניתן לבטל מנוי במהלך העונה.

הגבלות:

1. בהיכל התרבות לוד מתחילים בזמן!

   הנהלת היכל התרבות לוד עושה כל מאמץ להתחיל את המופעים בשעה הנקובה.

   כדי למנוע אי נעימות ועמידה בתור, כדאי להקדים ולהגיע כחצי שעה לפני תחילת המופע כפי שמופיע בהודעות הנשלחות לרוכש.

   שימו לב – המאחרים יופנו למקומות הפנויים על פי שיקול דעתנו, יש להישמע להוראות הסדרנים.

2. כניסה לאולם- היכל התרבות מכבד ילדים ומבוגרים האלרגיים למזונות שונים, אי לכך, לא תתאפשר כניסת קהל לאולם עם

    דברי מאכל ושתייה למעט בקבוק מים . לא תתאפשר כניסה לעגלות, לתינוקות ולילדים מתחת לגיל שנתיים אלא אם המופע  מיועד לגילאים אלה.

נגישות:

*היכל התרבות רואה חשיבות עליונה במתן שירות נגיש ושוויוני לאנשים עם מוגבלות.
לנוחותכם קיימים מקומות ישיבה המיועדים לאנשים עם מגבלות, מקומות אלה מסומנים במפות הישיבה של האולמות בעת הרכישה- שורה 2 כיסאות 15/16 ושורה 15 כיסאות 1/2. 

עליכם לדעת כי מקומות הישיבה המונגשים שמורים לבעלי מוגבלות עד שבוע לפני המופע, לאחר מכן יפתחו למכירה לכולם אין אנו מתחייבים שישארו פנויים.

על האדם עם המגבלות להודיע בעת ההזמנה לנציג המטפל במופע, כי הוא ישוב בכיסא גלגלים ולצידו מלווה.

מקומות הישיבה לנכים ומלוויהם הינם בתשלום.
המבנה מונגש לנכים בהתאם לחוק.
לנגישות פיזית קיימת מעלית, מאחזי יד ושירותים נגישים.

עבור אנשים עם לקות חושית, קיימת מערכות שמע ואזניות לכבדי שמיעה (אזניות ניתן לקבל במשרדי ההיכל מאנשי הצוות)

חשוב: כדי למנוע עיכובים ואי נוחות במופע, יש להגיע כחצי שעה לפני תחילת המופע לקבלת אוזניות, בדיקת התאמה ותקינות.

 

תודה והנאה

צוות היכל התרבות לוד

 

מערכת למכירת כרטיסים