נגישות

אגף תרבות ואירועים והיכל התרבות בלוד פועלים ומקדמים את נושא הנגישות בצריכת אירועי תרבות.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלויות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי התרבות בעיר.

אנו רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ושוויוני ועושים כל שביכולתנו על מנת לאפשר גם ללקוחות עם מוגבלויות ליהנות מחוויית בילוי נעימה.

להלן הסדרי הנגישות בהיכל התרבות:

  • חניה נגישה - בחניית היכל התרבות ישנם מספר מקומות חניה נגישים, המסומנים בצורה בולטת .
  • דרך נגישה - קיימות דרכי גישה נגישות ומעברים נוחים מהחניה, לאורך כל הדרך, עד לקופה ולאולם.
  • מעלית - המעלית מונגשות לנוחיות המבקרים. קיימת כריזה קולית, יחד עם כתב ברייל לצד הלחצנים. מידות המעלית תואמות לתקן על פי החוק.
  • שירותים נגישים, התואמים את המידות התקניות על פי חוק, קיימים בכל מבואות ההיכל.

מקומות ישיבה מונגשים באולם

  • שורה 2 כיסאות 15-16
  • שורה 14 כיסאות 1-2 לאנשים עם כיסא גלגלים
    • יש להתעדכן לגבי מקומות אלה ולשריין אותם במעמד הרכישה.

הנגשת השירות

  • לשירות הלקוחות הטלפוני ולרכישת כרטיסים ניתן לפנות בטלפון - 073-2085900, או בדוא"ל - tarbutlod1@gmail.com ניתן לרכוש כרטיסים לכל אירועי ההיכל גם באתר האינטרנט: https://lod.smarticket.co.il/
  • במידה ואתם זקוקים למקום ישיבה נגיש באולם, אנא ציינו זאת במעמד הרכישה.
  • בקופה,ממוקמת מערכות עזר לשמיעה, עם לולאות השראה ,מסוג Loop-Hear.

נהלי שירות נגישים

  • חיית שירות - על פי חוק, אנו מאפשרים לאדם עם מוגבלות בראייה, הנעזר בחיית שירות, ליהנות מכלל שירותי ההיכל ללא הגבלה יחד עם חיית השירות. בנוסף, ההיכל מאפשר כניסה לכלבי נחייה העוברים תהליך הכשרה, אך כניסתם מותנית בכך שהכלב קשור ברצועה ולובש אפודה של "גור נחייה באימון".
  • פטור מהמתנה בתור - מותנה בהצגת תעודה המציינת זכאות זו. בנוסף, לפי תיקון מס' 15 לחוק לאזרחים ותיקים, פטור מהמתנה בתור יינתן לאזרח ותיק שגילו עולה על 80 ,לפי בקשתו.

הדרכות עובדים

כל צוות ההנהלה ונותני השירות של אגף התרבות והיכל התרבות עברו הדרכה מקצועית לשירות נגיש.

מערכות עזר לשמיעה

עבור אנשים עם לקות חושית, קיימת מערכות שמע ואזניות לכבדי שמיעה (אזניות ניתן לקבל במשרדי ההיכל מאנשי הצוות)

חשוב: כדי למנוע עיכובים ואי נוחות במופע, יש להגיע כחצי שעה לפני תחילת המופע לקבלת אוזניות, בדיקת התאמה ותקינות.

  • תרגום לשפת הסימנים יסופק לבקשת אדם עם מוגבלות בשמיעה. לקבלת שירות תרגום לשפת הסימנים יש להעביר בקשה למוקד ההזמנות או לרכז הנגישות של המשכן, שפרטיו כתובים מטה, עד שלושה שבועות לפני מועד האירוע.

אתר האינטרנט

אתר האינטרנט נגיש לאנשים עם מוגבלות ומקל את הרכישה והשירות בו לכלל הלקוחות. לשימוש לחצו על תפריט הנגישות שבצד המסך.

רכז נגישות

לבקשת עזרה/מידע/הצעות לשיפור בנושא נגישות, ניתן ליצור קשר עם-

מנהלת אגף התרבות אורית עופר בדוא"ל: oritoffer@gmail.com

מ.מ מנהלת היכל התרבות לימור גבריאל בדוא"ל limorgavriel@gmail.com  

 

 

מערכת למכירת כרטיסים